Uit onderzoek van Prosu Databased Marketing blijkt dat de Pluimveekrant bij veel Nederlandse pluimveehouders bekend is. 29% van de ondervraagde pluimveehouders geeft spontaan aan de Pluimveekrant te lezen. Deze ondervraging vond plaats begin 2018. Met op dat moment slechts één verschenen editie, is dit een mooi resultaat!
Na de twee grootste generieke agrarische vakbladen, de Nieuwe Oogst en de Boerderij, staat de Pluimveehouderij op een derde plaats onder pluimveehouders. 32% van de pluimveehouders geeft aan de Pluimveehouderij te lezen, gevolgd door de Pluimveekrant. De Pluimveehouderij bestaat al jaar en dag, wat de sterke positie van dit blad verklaart. Na de pluimveekrant, volgt Pluimveeweb.
Vakbladen worden nog steeds goed gelezen door pluimveehouders. Maar liefst 92% van de pluimveehouders leest vakbladen. Dit beperkt zich niet tot één blad, gemiddeld lezen pluimveehouders 2 vakbladen. Wanneer wordt gevraagd naar meest waardevolle informatiebron welke pluimveehouders raadplegen, staan vakbladen op de tweede plek. Daarmee zijn vakbladen nog steeds een belangrijke basis om naamsbekendheid en imago op te bouwen en op niveau te houden.
Lees de Pluimveekrant hier online
Of
Klik hier, vul uw gegevens in en ontvang de pluimveekrant gratis per post.
PluimveeActueel best gelezen sectorspecifieke nieuwsbrief
Naast deze cijfers is er ook gevraagd welke nieuwsbrieven er het meest gelezen worden door de Nederlandse pluimveehouders. De nieuwsbrief PluimveeActueel komt op de eerste plek als best gelezen sectorspecifieke nieuwsbrief. Een derde van de Nederlandse pluimveehouders geeft aan de nieuwsbrief PluimveeActueel te lezen.
Wilt u de nieuwsbrief PluimveeActueel ontvangen? Vul rechts uw email adres in en ontvang de nieuwsbrief PluimveeActueel!